Чи хотіли б Ви отримати інструменти, що дозволять перетворити конфліктну ситуацію на можливість та потенціал для позитивних та перспективних змін? Дізнатися, як відшукати у конфлікті точку для зросту та вдосконалення? Як навчитися бачити у конфлікті друга, а не ворога, та віднайти підказку, що дозволить зрозуміти, де насправді захована проблема та як її вирішити? Де знаходити “світло в кінці тунелю” у важких конфліктних ситуаціях?
Відповіді на ці та багато інших актуальних запитань Ви відкриєте для себе разом з Крістіною Гантель-Фрейзер.
МЕТА КУРСУ: поглиблення розуміння природи конфлікту, набуття знань та навичок для конструктивного розв’язання конфліктів.
ПРОГРАМА: Вступ до конфліктології, термінологія, концепція, теорії, структура та динаміка конфлікту, методи, базовані на теорії альтернативного вирішення спорів. Застосування теорії до запропонованого кейсу (спільна вправа для закріплення теоретичного матеріалу). Робота в невеликих групах. Робота над кейсами з використанням систематичного аналізу, методів діагностики та інтервенції, елементів рольової гри. Запитання-відповіді та підсумок отриманих знань та навичок.
КРІСТІНА ГАНТЕЛЬ-ФРЕЙЗЕР (Christina Hantel-Fraser, Ph.D., M.T.S.) – професор-емерит Інституту вирішення конфліктів в Університеті Вікторії (Канада). Навчалася у Боннському університеті (Німеччина) та Гарварді (США). Вивчала перемовини у Гарвардській Юридичній школі та лідерство в Урядовій Гарвардській школі Кеннеді. Викладала конфліктологію та організаційну психологію в університетах Канади, США, Німеччини, Угорщини, Греції, Великобританії та України. Працювала над проектами міністерств закордонних справ Канади, Угорщини та Індонезії, а також проектами ООН у Криму. Десять років, з 2001 по 2011 рік, Крістіна була консультантом кардинала Любомира Гузара та Синоду Єпископів Української Греко-Католицької Церкви. З 1999 року є запрошеним професором Українського католицького університету. Автор двох книг з організаційної проблематики. Її навчальний посібник «Building Peace With Conflict» з інтегрованого управління конфліктом використовуватиметься у цьому курсі.
Чекаємо Вас за АДРЕСОЮ:
м. Львів, вул. Свєнціцького, 17, Інститут психічного здоров’я, ауд. 045
ЧАС: 17-21 вересня з 10:00 до 15:00.
МОВА курсу: англійська.
ВАРТІСТЬ участі у курсі:
Для early birds – 3000 грн (при умові оплати до 5 вересня 12.00)
Для sleepy birds – 3500 грн (при умові оплати до 12 вересня 12.00)
Last minute ticket – 4000 грн (при оплаті до 16 вересня 18.00)
У вартість входять роздаткові матеріали, кавоперерви та сертифікати.
Для РЕЄСТРАЦІЇ заповніть, будь ласка, форму: https://goo.gl/forms/G2TBN799XKAZv1Rz1
КОНТАКТУЙТЕ з нами: +38 096 303 84 75.
Також можете написати нам: imhucu@gmail.com
ЦІЛІ КУРСУ:
Після успішного завершення усіх вимог та етапів курсу, учасники
1.Розумітимуть важливість особистого впливу на процес управління конфліктом, зважаючи на базові припущення про характер конфлікту та зважаючи на цінності, когнітивні та практичні навички й досвід; розумітимуть загальний вплив окремих конфліктних сторін, а також вплив переконань та етики третіх сторін на всіх етапах конфлікту.
2. Використовуватимуть точну та диференційовану термінологію, що ґрунтується на чіткому визначенні поняття “конфлікт” і точно відображає конфліктні реалії. Зможуть розпізнавати конфліктний потенціал, причини конфлікту, латентний перебіг конфлікту та прояви конфлікту як симптоми, що лежать в основі сприйнятих несумісностей, між динамікою ескалації та використанням ненасильницьких чи насильницьких (протилежних) методів втручання у конфлікт.
3.Вмітимуть застосовувати 5-кроковий процес інтегрованого управління конфліктом ICM (Integrated Conflict Management), тобто оперувати вибраними поняттями, принципами та теоріями із соціальних наук та медицини як концептуальними інструментами для всеосяжного та контекстуального 1. Аналізу, 2. Діагностики, 3. Рішень щодо стратегій і методів втручання, 4. Втручань та 5. Моніторингу результатів.
4. Визначатимуть необхідність 360-градусного розгляду ситуації на конфліктній арені та вмітимуть діяти відповідно до збору даних на етапі Аналізу аж до оцінки даних на етапі Діагностики, класифікуючи складну інформацію відповідно до особистих, організаційних та ідеологічних вимірів, притаманних будь-якому типу складного конфлікту.
5. Обирати з-поміж попередньо критично оцінених варіантів вирішення конфліктів – як-от, переговори, медіація, пошук консенсусу та арбітраж, що надаються системою Альтернативного вирішення спорів ADR (Alternative Dispute Resolution); і за допомогою трансформованих моделей використовувати ті методи втручання, які, найімовірніше, дадуть довгострокові задовільні результати для всіх сторін конфлікту у малих, середніх та великих конфліктних ситуаціях.
6. Із особистою та професійною відповідальністю зможуть використовувати усі елементи своїх когнітивних та практичних навичок управління конфліктом, щоб завдяки процесові переговорів або медіації прийти до згоди, котру можна ідентифікувати як етично, так і соціально необхідною та можливою.
7. Розуміти творчий та руйнівний потенціали конфліктів та управління конфліктами.
8. Розуміти ризики, притаманні некомпетентному або безвідповідальному управлінню конфліктами.
9. Виявляти конфліктні сценарії, яких необхідно уникати, якщо будь-яка форма втручання може призвести до серйозної ескалації або сприяти соціальній несправедливості.
10. Дотримуватися професійного кодексу поведінки.